Menú

dilluns, 29 d’abril de 2013

NACIONAL INDOOR d'ATLETISME Antequera'2013

(Per Neus Quiñonero)
La temporada d'atletisme se centra en formació amb llindars aeròbics i anaeròbics, per estar forta per a dos esdeveniments molt importants, com ara el Campionat d'Indoor individual que es va celebrar el 16 d’abril a Antequera (Màlaga) i l'aire Nacional individual que s'ha celebrat el mes de juny a les pistes de Castelló.



(Veure imatges a dispositius mòbils)

Per arribar a l'individual nacional, hauria de complir amb un requisit, fer un temps sota el que assigna la RFEA (Reial federació espanyola d'atletisme), que en el meu cas, per a la prova de 800 és 2'24". La meva millor marca personal en pista coberta és 2'14" i en aire 2'10".
Realitzant aquest any 2'16' en la primera cursa disputada, ja estava preparada per a anar a competir amb els 14 millors de tot Espanya.
Així va ser com, després de sis mesos d'entrenament dur i difícils competicions aquest cap semana em vaig dirigir a terres andaluses amb els meus companys d'equip.
Deixem la comunitat el matí del divendres 15 d'abril per arribar a pistes aquella mateixa vesprada per confirmar i rodar una mica. Després d’un llarg viatge amb dorsal i l'horari en mà, comentàrem amb la meva entrenadora com córrer a la semifinal del dissabte, amb l'únic propòsit d'arribar a la final el diumenge i ser capaç de competir entre les millors.
DISSABTE 16 D’ABRIL 18:00h EIXIDA DE LA PROVA PEL CARRER 6.
Després de 4 voltes, entre ensopegar, cops de colze i agitat, té l'objectiu desitjat... ser finalista als 800 m., a la qual cursa sols passaven els dos primers de cada semifinal.
I FELIÇ DE LA MEVA FITA, VAIG TANCAR LA PISTA COBERTA AMB UNA POSICIÓ DE SISENA D’ESPANYA!
El meu palmarés nacional en pista coberta es resumeix en:
Temporada 2008/09 (cadet): 3a d’Espanya (Oviedo)
Temporada 2009/10 (cadet): Subcampiona d’Espanya (Oviedo)
Temporada 2010/11 (juvenil): Campiona d’Espanya (Zaragoza)
Temporada 2011/12 (juvenil): 3a d’Espanya (València)
Temporada 2012/13 (junior): 6a d’Espanya (Antequera)

1 comentari:

  1. Enhorabona Neus. L'esforç i el sacrifici sempre tenen la seua recompensa. Anim!!!!

    ResponElimina

Recorda que per millorar el teu IES GUADASSUAR cal donar detalls de la teua proposta, per a què quan llegim el teu comentari entenem perfectament el que ens estàs demanant. Moltes gràcies per la teua col·laboració.